Ortopedické podložky pomáhajú nielen deťom spevňovať chodidlá a svaly na celom tele, ale aj rodičom príjemne relaxovať.

Doprava

Doprava

Slovenská republika

Pri nákupe nad 40 eur máte u nás poštovné zadarmo!

Naším cieľom je, aby sa k Vám tovar dostal čo najrýchlejšie. Pri balíkoch menšej hodnoty sa často však neoplatí platiť kuriéra, a preto sme vybrali aj cenovo prístupnejšiu možnosť doručenia na pobočky – výdajné miesta Zásielkovne.

V našom e-shope máte možnosť výberu z 3 foriem dopravy, a to vyzdvihnutie v predajni v Bratislave, doručenie cez Zásielkovňa.sk na ich výdajné miesto, ktoré si vyberiete, a kuriérom. Je na Vás, či si vyberiete kuriéra spoločnosti Zásielkovňa, alebo GLS, či 123 Kuriér. Zo skúseností však vieme, že kuriér GLS doručuje najrýchlejšie.

Chceli by sme Vás upozorniť, že spätné balíčky poslané na dobierku nepreberáme. Pri vrátení tovaru prosím postupujte podľa pokynov v sekcii Vrátenie a reklamácia tovaru.

 

Osobný odber

Ak si zvolíte osobný odber v našom showroome, o stave vašej objednávky Vás budeme informovať e-mailom. Tovar bude pripravený na vyzdvihnutie spravidla nasledujúci pracovný deň a je potrebné si ho vyzdvihnúť do 3 pracovných dní. Po tomto čase bude neuhradená objednávka automaticky stornovaná.

 

Zásielkovňa – doručenie na pobočku

  • Objednané produkty budú dopravené na Vami vybrané výdajné miesto siete Zásielkovňa väčšinou do 2-3 pracovných dní od odoslania. Za dlhšie doručenie bohužiaľ nemôžeme zodpovedať, ak my objednávku odovzdáme načas. Tovar odosielame do maximálne 2 pracovných dní od objednania.
  • Akonáhle odovzdáme balík na expedíciu, bude Vám zaslaný e-mail o odoslaní a dostanete číslo zásielky. Budete mať možnosť sledovať na stránke Zásielkovňa, kde sa Vaša zásielka nachádza.
  • Akonáhle bude Váš balík pripravený na vyzdvihnutie, dostanete e-mail a SMS o možnosti vyzdvihnutia, spolu s heslom.
  • Na vyzdvihnutie zásielky na výdajnom mieste máte 7 kalendárnych dní.

Kuriér GLS

  • Objednávka Vám bude doručená prostredníctvom kuriérskej služby GLS maximálne do 2 pracovných dní od odovzdania kuriérovi, väčšinou je však balík doručený na nasledujúci deň.
  • Keď odovzdáme balík prepravcovi, dostanete e-mail s informáciou, že balíček už máte na ceste, kde si viete prípadné miesto a dátum doručenia upraviť.

Kuriér Zásielkovňa

  • Objednávka Vám bude doručená prostredníctvom kuriérskej služby, ktorú má spoločnosť Zásielkovňa pre Váš región zazmluvnenú. Kuriérska spoločnosť sa môže meniť.
  • Tovar bude doručený zväčša do 2-4 pracovných dní od odovzdania kuriérovi.
  • Keď odovzdáme balík prepravcovi, dostanete e-mail s informáciou, že balíček už máte na ceste.

123 Kuriér

  • Objednávka Vám bude doručená prostredníctvom kuriérskej spoločnosti 123 Kuriér.
  • Tovar bude doručený zväčša do 1-3 pracovných dní od odovzdania kuriérovi.
  • Keď odovzdáme balík prepravcovi, dostanete e-mail s informáciou, že balíček už máte na ceste.

Zahraničie

  • Objednávka Vám bude doručená prostredníctvom kuriérskej služby, ktorú má spoločnosť Zásielkovňa pre jednotlivé krajiny zazmluvnenú, alebo na výdajné miesto Packeta. Kuriérska spoločnosť sa môže meniť podľa dostupnosti v jednotlivých štátoch.
  • Tovar by mal byť doručený do cca 5 pracovných dní od odovzdania kuriérovi.
  • Keď odovzdáme balík prepravcovi, dostanete e-mail s informáciou, že balíček už máte na ceste.
  • Chceli by sme Vás upozorniť, že spätné balíčky poslané na dobierku nepreberáme. Pri vrátení tovaru prosím postupujte podľa pokynov v sekcii Vrátenie a reklamácia tovaru. Vrátenie cez službu Spätná zásielka nie je zo zahraničia možné. 
 

Tip: Pri preberaní zásielok vždy skontrolujte, či je obal nepoškodený. Akonáhle balík preberiete a závadu zistíte neskôr, prípadná reklamácia už bude prebiehať výlučne medzi Vami a doručovacou spoločnosťou.

Záznamy neboli nájdené...